Shop
fiz lica - putovanja - Besplatno putno osiguranje za korisnike platnih kartica

Besplatno putno osiguranje za korisnike platnih kartica

Samo za klijente Crnogorske Komercijalne banke

Crnogorska Komercijalna banka je u saradnji sa Generali Osiguranjem obezbijedila različite pakete osiguravajućih pokrića za korisnike sledećih platnih kartica: MasterCard Contactless PB, CKB MasterCard Contactless PB+ i American Express Gold. Paketi osiguravajućih pokrića su za korisnike platnih kartica besplatni. Obim osiguranja u okviru paketa zavisi od vrste platne kartice. Pregled pokrića nalazi se u tabeli u nastavku:

Naziv kartice

Vrsta osiguranja

 

 

American Express
Gold

Putno zdravstveno osiguranje (GOLD)
Osiguranje za slučaj smetnji na putovanju
Osiguranje za slučaj nezgode u javnom prevozu

 

 

 

MasterCard Contactless Private Banking Plus

Putno zdravstveno osiguranje (GOLD)
Osiguranje za slučaj smetnji na putovanju
Osiguranje finansijskih gubitaka nastalih zloupotrebom kartice i nekih drugih opasnosti (Secure Wallet)

Osiguranje za slučaj nezgode

Osiguranje pomoći na putu vezane za drumsko vozilo

 

 

MasterCard Contactless Private Banking

Putno zdravstveno osiguranje (STANDARD PLUS)
Osiguranje za slučaj smetnji na putovanju
Osiguranje finansijskih gubitaka nastalih zloupotrebom kartice i nekih drugih opasnosti (Secure Wallet)

Osiguranje pomoći na putu vezane za drumsko vozilo

Opširnije informacije o platnim karticama Crnogorske Komercijalne Banke možete pogledati na www.ckb.me .

Period važenja osiguranja jednak je periodu važenja platne kartice uz koju su osiguranja vezana, pod uslovom da je kartica aktivirana. Gašenje platne kartice uz koju su osiguranja vezana povlači automatski i prestanak važenja osiguranja.

PUTNIM ZDRAVSTVENIM OSIGURANJEM je korisnicima platnih kartica obezbijeđena usluga zdravstvene zaštite u inostranstvu u slučaju hitne medicinske pomoći. Korisniku American Express Gold kartice se uz platnu karticu uručuje asistentska kartica osiguranja, koja predstavlja sredstvo plaćanja hitnih medicinskih usluga na putovanju i tokom boravka u inostranstvu, dok korisnici MasterCard Contactless PB Plus i MasterCard Contactless PB kartica ne dobijaju asistentsku karticu osiguranja, već MasterCard Contactless kartica (na kojoj su naznačeni kontakti dežurnog centra asistentske kompanije) predstavlja sredstvo plaćanja u hitnim situacijama. Zbrinjavanje u inostranstvu u slučaju da se na putovanju desi nesrećni slučaj, bolest ili se ukaže potreba za neodložnom hirurškom intervencijom i boravkom u bolnici, kao i pomoć u slučaju krađe ili gubitka važnih putnih dokumenata, gubitka ili pogrešno usmjerenog prtljaga, potrebe za advokatom, kvara na kolima ili saobraćajne nezgode, omogućuju Generali Osiguranje i dežurni centar asistentske kompanije Europ Assistance.

Korisnik platne kartice MasterCard Contactless PB Plus ima pravo i na nadoknadu u visini od 500 EUR u slučaju da je proveo najmanje 72 sata neprekidno u bolnici radi dobijanja neophodne medicinske pomoći (hospitalizacija).

Obim usluga definisan je nivoom pokrića, koji u zavisnosti od ugovorene platne kartice može biti STANDARD PLUS ili GOLD.

 

Maksimalne obaveze osiguravača (suma osiguranja), kumulativno, za sve nastale slučajeve u toku trajanja perioda osiguravajućeg pokrića iznose:

Naziv kartice

Suma osiguranja

American Express
Gold

35,000 €

MasterCard Contactless Private Banking Plus

10,000 €

MasterCard Contactless Private Banking

10,000 €

dok su pojedinačni limiti za određene vrste usluga asistencije definisani tabelom nivoa pokrića Standard Plus i Gold.

Trajanje perioda osiguravajućeg pokrića je ograničeno na:

  • 183 dana u okviru jedne godine trajanja platne kartice – za lica do 70 godina starosti;
  • 30 dana u okviru jedne godine trajanja platne kartice – za lica od 70 do 80 godina starosti;

Obaveza osiguravača počinje u trenutku kada je korisnik CKB MasterCard Contactless kartice prešao granicu zemlje odnosno teritorije na kojoj važi osiguranje, ali ne prije datuma koji je na kartici osiguranja označen kao početak važenja osiguranja, a prestaje povratkom korisnika CKB MasterCard Contactless kartice u zemlji prebivališta. Obaveza osiguravača ograničena je na broj dana trajanja osiguravajućeg pokrića u okviru jedne godine trajanja kartice osiguranja.

U toku perioda važenja osiguranja, kartica osiguranja se može koristiti za jedno ili više putovanja. Period osiguravajućeg pokrića se iscrpljuje svakim boravkom u inostranstvu.

Osiguranjem su obuhvaćena lica koja imaju državljanstvo Crne Gore, dvojno ili strano državljanstvo sa prebivalištem u Crnoj Gori. Osiguranjem su pokriveni slučajevi nastali na teritoriji cijelog svijeta izuzev na teritoriji Crne Gore, na teritoriji zemlje prebivališta,  na teritoriji zemlje drugog državljanstva (kada osiguranik ima strano ili dvojno državljanstvo) i na teritorijama zemalja isključenih iz osiguranja.

 

 

Putnim zdravstvenim osiguranjem nije pokrivena hitna medicinska pomoć ako je nastala:

  • kao posledica bavljenja rizičnim i opasnim aktivnostima i sportovima kao što su: lov, akrobacije, paraglajding, akrobatsko skijanje, bandži džamping, karting, skijanje na vodi, auto-moto trke i sl., ili učestvovanja u profesionalnom ili amaterskom sportskom takmičenju ili treningu,
  • usled rekreativnog bavljenja skijaškim sportom (isključenje važi samo za korisnike American Express Gold kartica)
  • pri obavljanju plaćenih aktivnosti i poslova u inostranstvu u vezi sa građevinarstvom, montažom, izvođenjem radova i slično,
  • tokom osiguranikovog privremenog rada u inostranstvu (isključivo ako će ga plaćati strani poslodavac ili domaći i strani poslodavac u saradnji). Izuzeto od ovoga je ako je osiguranik angažovan na obavljanju pretežno kancelarijskog rada (administrativni, upravljački i sl. poslovi),
  • usled profesionalnog upravljanja kamionom, autobusom, avionom, vozom, brodom i drugim vozilom na motorni pogon (profesionalni vozači), izuzev upravljanja automobilom.

Korisnici CKB MasterCard Contactless kartica pokriveni su sumom osiguranja do 5.000 EUR u slučajevima kada je potreba za hitnom medicinskom pomoći nastala kao posledica bavljenja rekreativnim skijaškim sportom.

U slučaju potrebe za hitnom medicinskom pomoći najpre pozovite ili pošaljite SMS na broj dežurnog centra Europ Assistance, koji vam je na raspolaganju 24 časa dnevno. Europ Assistance će vas uputiti na najbližeg ljekara ili zdravstvenu ustanovu, hitno dostaviti ljekove, organizovati i platiti troškove medicinske evakuacije i repatrijacije i organizovati usluge putne i pravne pomoći.

Dežurni centar Europ Assistance
Tel. +361 46 53 644
Mob. +381 64 82 82 020 (samo za SMS)
Fax: +361 45 84 445
E–mail: operationsr@europ–assistance.hu

Plaćanje troškova/refundacija

Nakon poziva dežurnog centra ili slanja SMS na navedeni broj telefona, Europ Assistance i Generali Osiguranje preuzimaju obavezu nadoknade troškova direktno zdravstvenoj ustanovi, pod uslovom da je konstatovano da je medicinska pomoć pružena usled iznenadne bolesti ili povrede.

Ako troškove snosite sami, po povratku u zemlju Generali Osiguranje ih može refundirati u skladu sa uslovima osiguranja, pri čemu zadržava pravo da iznos naknade koju refundira umanji za štetu nastalu zbog toga što niste osigurani slučaj prijavili na prethodno navedeni način, tj. pozivanjem kompanije Europ Assistance.

Da biste ostvarili pravo na povraćaj novca, po povratku u zemlju uz zahtjev za refundaciju treba da dostavite:

  • asistentsku karticu osiguranja (za korisnike American Express Gold kartice) ili MasterCard Contactless karticu (za korisnike MasterCard Contactless PB Plus i MasterCard Contactless PB kartice);
  • kopiju stranice pasoša na kojoj je naveden vaš identitet, kopiju stranice pasoša s ovjerenim datumom izlaska iz Crne Gore i kopiju stranice pasoša s ovjerenim datumom ulaska u zemlju gdje je nastao osigurani slučaj;
  • medicinski izvještaj sa jasnom dijagnozom i opisom pruženog tretmana i originale računa za pružene usluge koje glase na ime lica za koje se prijavljuje slučaj;
  • formular izjave o okolnostima pod kojima je nastao osigurani slučaj, koji popunjavate pri prijavi štete;

 

Osiguravač zadržava pravo da traži i ostala dokumenta koja mogu biti od značaja za procjenu opravdanosti odštetnog zahtjeva.

Nakon povratka u Crnu Goru, zahtjev za refundaciju troškova u inostrantstvu možete poslati na adresu:
Generali Osiguranje Montenegro

Kralja Nikole 27a/VI, PC Čelebić,

81000 Podgorica

OSIGURANJE ZA SLUČAJ NEZGODE U JAVNOM PREVOZU (American Express Gold)

Korisnik kartice i članovi njegove uže porodice biće osigurani za slučaj nezgode u javnom prevozu tokom puta i boravka u inostranstvu, ukoliko je konkretan prevoz u potpunosti plaćen platnom karticom za koju je ugovorena ova vrsta osiguranja.

Pokriveni su sledeći osigurani slučajevi:

  • smrt usled nezgode, kada osiguravač isplaćuje osiguranu sumu za slučaj smrti osiguranika koja je nastala usled nesrećnog slučaja;
  • trajni gubitak opšte radne sposobnosti (invaliditet) od 50 do 100% usled nesrećnog slučaja (nezgode), kada osiguravač isplaćuje osiguranu sumu za slučaj invaliditeta ako je usled nesrećnog slučaja nastupio 100% invaliditet osiguranika, odnosno procenat od osigurane sume za slučaj invaliditeta koji odgovara procentu djelimičnog invaliditeta određenom u tabeli invaliditeta osiguravača za konkretnu povredu.

Korišćenjem usluga javnog prevoza smatra se prevoz registrovanim vazdušnim, kopnenim i vodenim prevoznim sredstvom kojim se vrši plaćeni prevoz putnika saglasno odgovarajućoj dozvoli za prevoz putnika redovnom linijom. Čarter letovi i kratke frekventne linije između dva odredišta takođe se smatraju javnim prevozom ukoliko je avion iznajmila turistička agencija.

Maksimalne obaveze osiguravača za pokriće osiguranih slučajeva smrti usled nezgode i trajnog gubitka opšte radne sposobnosti  (invaliditeta) iznose:

 

 

Pokriveni nesrećni slučajevi u javnom prevoznom sredstvu:

Osigurana suma za slučaj:

Smrti usled nesrećnog slučaja (nezgode)

Invaliditeta kao posledice nesrećnog slučaja od 50-100%

Vazdušnog saobraćaja

6.000 €

Do 12.000 €

Kopnenog saobraćaja

2.500 €

Do 5.000 €

Vodenog saobraćaja

2.500 €

Do 5.000 €

 

Maksimalna obaveza osiguravača  je osigurana suma za nastali osigurani slučaj (smrt usled nezgode/invaliditet 50%-100%), bez obzira da li je u toku jednog ili više pokrivenih putovanja osiguranik pretrpio jedan ili više osiguranih slučajeva.

U slučaju da osiguranik koristi više od jedne kartice po osnovu koje je ugovoreno ovo osiguravajuće pokriće, obaveza Generali osiguranja postoji samo po kartici koja je korišćena za plaćanje troškova putovanja na kom je nastao osigurani slučaj.

Osigurana suma za nastali osigurani slučaj za sva lica osigurana po osnovu jedne kartice dijeli se srazmjerno između tih lica.

Po povratku u zemlju prebivališta Generali osiguranju možete podnijeti zahtjev za naknadu troškova neke od navedenih posledica nezgode, uz obavezno priloženu sledeću dokumentaciju:

  • Fotokopiju American Express Gold kartice;
  • Ovjereni primjerak mjesečnog izvoda sa računa American Express Gold kartice koji potvrđuje da je putovanje u sredstvu javnog prevoza plaćeno na teret kartice;
  • Zvanični izvještaj policije o nastanku i vrsti nesrećnog slučaja (nezgode)
  • Sva ostala dokumenata potrebna da se za obračun naknade, a koje zahtijeva osiguravač.

Posebna tabela invaliditeta (PTINV)

OSIGURANJE ZA SLUČAJ NEZGODE (MasterCard Contactless PB Plus)

Korisnik MasterCard Contactless PB Plus kartice pokriven je 24h bilo gdje u svijetu je, za slučaj smrti usled nesrećnog slučaja (nezgode). Suma osiguranja za nastali osigurani slučaj iznosi 5,000 €.

Opšti uslovi za osiguranje lica od posledica nesrećnog slučaja (nezgode)

OSIGURANJE ZA SLUČAJ SMETNJI NA PUTOVANJU TOKOM KORIŠĆENJA AVIO-PREVOZA

Korisnik kartice i članovi njegove uže porodice biće osigurani za slučaj smetnji na putovanju u inostranstvo avio-prevozom u slučaju ako je konkretan prevoz u potpunosti plaćen platnom karticom za koju je ugovorena ova vrsta osiguranja.

Obezbijeđena su sledeća pokrića:

Osigurani slučaj

Naknada iz osiguranja u visini plaćenih troškova:

Maksimalni iznos naknade – Osigurana suma

Kašnjenje ili otkazivanje odlaznog leta sa mjesta polaska

restoranske ishrane i hotelskog smještaja

do 150 EUR

Nemogućnost ukrcavanja na pokriveni let do 6 sati (American Express Gold)

restoranske ishrane

do 150 EUR

Nemogućnost ukrcavanja na pokriveni let preko 6 sati (American Express Gold)

hotelskog smještaja

do 300 EUR

Kašnjenje prtljaga

kupovine neophodne odjeće i sredstava za ličnu higijenu

do 300 EUR

Gubitak prtljaga

kupovine neophodne odjeće i sredstava za ličnu higijenu

do 500 EUR

Propuštena konekcija za pokriveni let

restoranske ishrane i hotelskog smještaja

do 150 EUR

 

Maksimalna obaveza osiguravača je osigurana suma za nastali osigurani slučaj, bez obzira da li je u toku jednog ili više pokrivenih letova osiguranik pretrpio jedan ili više osiguranih slučajeva.

U slučaju da osiguranik koristi više od jedne kartice po osnovu koje je ugovoreno ovo osiguravajuće pokriće, obaveza Generali osiguranja postoji samo po kartici koja je korišćena za plaćanje troškova putovanja na kom je nastao osigurani slučaj.

Osigurana suma za nastali osigurani slučaj za sva lica osigurana po osnovu jedne kartice dijeli se srazmjerno između tih lica.

Ovim osiguranjem nisu pokrivena putovanja avionima koji se iznajmljuju u privatne ili poslovne svrhe kao ni putovanja avionima koje je iznajmila turistička agencija (čarter let).

Po povratku u zemlju prebivališta Generali osiguranju možete podnijeti zahtev za naknadu pomenutih troškova, uz obavezno priloženu dokumentaciju koju zahtijeva osiguravač. Uz zahtjev je neophodno podnijeti originalne račune za nastale troškove, potvrdu o izgubljenom prtljagu odnosno potvrdu o kašnjenju prtljaga.

Opšti uslovi za osiguranje za slučaj smetnji na putovanju

OSIGURANJEM OD FINANSIJSKIH GUBITAKA USLED ZLOUPOTREBE PLATNE KARTICE I NEKIH DRUGIH OPASNOSTI - SECURE WALLET je dodatno i u potpunosti zaštićen finansijski interes korisnika MasterCard Contactless PB Plus i MasterCard Contactless PB kartica.

Korisniku kartice biće pokrivena šteta nastala kao posledica sledećih opasnosti:

  • protivpravno oduzimanje kartice;
  • protivpravno oduzimanje ključeva i ličnih dokumenata;
  • kopiranje magnetnog zapisa s magnetne trake kartice u vezi s postupkom krađe podataka sa kartice (skimming).

U slučaju nastanka protivpravnog oduzimanja kartice, osiguravač će nadoknaditi gubitak nastao neovlašćenom novčanom transakcijom upotrebom kartice unutar vremenskog perioda od 24 sata do momenta kada je banka blokirala karticu, kao i trošak izdavanja nove kartice.

U slučaju protivpravnog oduzimanja ključeva i/ili ličnih dokumenata (samo ako se dogodi istovremeno sa oduzimanjem kartice), osiguravač će nadoknaditi stvarne troškove izrade novih ključeva i brave ‒ ako je zamjena brave tehnički neophodna i troškove izrade novih ličnih dokumenata.

U slučaju kopiranja magnetnog zapisa s magnetne trake (skimming), osiguravač će nadoknaditi gubitak nastao kao posljedica krađe (neovlašćenog očitavanja) podataka sa originala kartice i dalje neovlašćene upotrebe duplikata kartice unutar vremenskog perioda od 48 sati do momenta kada je banka blokirala karticu.

Sume osiguranja su ugovorene u fiksnom novčanom iznosu i umanjuju isplatom svake pojedinačne naknade iz osiguranja

Osigurani slučaj

Suma osiguranja

Zloupotreba protivpravno oduzete kartice

1000 EUR

Skimming

Trošak izdavanja nove kartice

15 EUR

Protivpravno oduzimanje ključeva

50 EUR

Protivpravno oduzimanje ličnih dokumenata

50 EUR

 

Osiguranje važi na teritoriji cijelog svijeta.

Pokrića protivpravnog oduzimanja kartice i kopiranja magnetnog zapisa s magnetne trake (skimming) obuhvaćena su jedinstvenom sumom osiguranja, koja predstavlja ukupno pokriće za navedene osigurane opasnosti.

U slučaju protivpravnog oduzimanja kartice ili kopiranja magnetnog zapisa s magnetne trake kartice (skimming), dužni ste da:

  • odmah, a najkasnije u roku od jednog sata od saznanja, telefonom obavijestite banku;
  • odmah, a najkasnije u roku od 24 sata od saznanja, obavijestite policiju;
  • odmah, a najkasnije u roku od tri dana, obavijestite Generali Osiguranje Montenegro.

Ukoliko su vam zajedno sa oduzimanjem kartice ukradeni ključevi i/ili lična dokumenta:

  • odmah, a najkasnije u roku od jednog sata od saznanja, obavijestite policiju;
  • odmah, a najkasnije u roku od tri dana, obavijestite Generali Osiguranje Montenegro.

Nakon ispunjenja navedenih uslova osiguravaču možete podnijeti zahtjev za naknadu troškova, uz obavezno priloženu dokumentacija koju zahtijeva osiguravač.

Uslovi Secure Wallet

OSIGURANJE POMOĆI NA PUTU– ROAD ASSISTANCE (MasterCard Contactless PB Plus i MasterCard Contactless PB)

Korisnik kartice i lica koja se sa korisnikom kartice prevoze putničkim vozilom biće osigurani za slučaj pomoći na putu za drumsko vozilo – road assistance .

U slučaju kvara putni;kog voyila,  saobraćajne nezgode ili nezgode u smislu gubitka ključeva, ključeva zaključanih u vozilu, nedostatka goriva ili njegovog lošeg kvaliteta, upotrebe neodgovarajućeg goriva ili probušenih pneumatika i sl., Generali Osiguranje Montenegro će preko kompanije Europ Assistance obezbijediti sledeće usluge pomoći na putu:

  • davanje informacija o lokacijama i kontakt telefonima ovlašćenih servisera, tehnički i drugi savjeti u vezi sa saobraćajnom nezgodom, kvarom na vozilu ili krađom  vozila, prosljeđivanje hitnih informacija članovima porodice, prijateljima, kolegama s posla ili poslodavcu osiguranika, policiji i hitnoj pomoći;
  • popravka na licu mjesta, pod čime se podrazumijeva izlazak predstavnika kompanije Europ Assistance na lice mjesta (mjesto na kojem se nalazi drumsko vozilo);
  • transport putničkog vozila do najbližeg ovlašćenog servisa ili mjesta prebivališta osiguranika, u zavisnosti od toga koja je relacija kraća (transport drumskog vozila se vrši u slučaju nemogućnosti izvršenja popravke na licu mjesta);
  • obezbjeđivanje zamjenskog rent-a-car vozila (samo ako nije moguće izvršiti popravku putničkog vozila).

Maksimalne obaveze osiguravača za po jednom osiguranom slučaju prikazane su u Tabeli:

 

Vrsta osiguranog slučaja

Maksimalni iznos naknade – Osigurana suma

 

Popravka na licu mjesta

Crna Gora 30 EUR

Inostranstvo 70 EUR

 

Transport osiguranog drumskog vozila                                                                

Crna Gora 40 EUR

Inostranstvo 110 EUR

 

Zamjensko rent-a-car vozilo

Crna Gora 50 EUR

Inostranstvo 50 EUR

 

U slučaju potrebe za navedenim uslugama pomoći na putu, najprije se telefonom ili SMS-om javite dežurnom centru Europ Assistance, koji Vam je na raspolaganju 24 sata dnevno:

 

Dežurni centar Europ Assistance

Tel.   +361 46 53 752

Mob. +381 64 82 82 020 (samo za SMS)

Fax:  +381 11 411 9999

E-pošta: operationsr@europ–assistance.hu

 

Tom prilikom ćete morati:

  • dati podatke o drumskom vozilu (model, registarska oznaka i sl.);
  • dati svoj kontakt telefon i adresu;
  • kratko opisati vrstu i način nastanka osiguranog slučaja;
  • dati podatke o tačnoj lokaciji vozila.

Osiguravajuće pokriće važi u Crnoj Gori i u inostranstvu, pri čemu se pod inostranstvom smatraju: Andora, Albanija, Austrija, Baltičke države, Belgija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Kipar, Češka, Danska, Finska, Francuska, Njemačka, Gibraltar, Grčka, Mađarska, Irska, Italija, Litvanija, Lihtenštajn, Latvija, Luksemburg, Makedonija, Malta, Monako, Srbija, Holandija, Norveška, Poljska, Portugal, San Marino, Rumunija, Rusija (samo Moskva i Sankt Petersburg), Slovačka, Slovenija, Španija (uključujući Baleare i Kanarska ostrva), Švedska, Švajcarska, Turska, Ukrajina, Velika Britanija, Vatikan.

 

Unesi e-mail i šaljemo ti dokumenta
Preuzmi