Shop
fiz lica - putovanja - Besplatno putno zdravstveno osiguranje za korisnike platnih kartica

Besplatno putno zdravstveno osiguranje za korisnike platnih kartica

Samo za klijente Hipotekarne banke

Hipotekarna banka je u saradnji sa Generali Osiguranjem obezbijedila besplatan paket Putnog zdravstvenog osiguranje za korisnike sledećih platnih kartica: Master card credit, Master card Gold, Master card Platinum Porto , Master card business debit i Master card business credit.

Korisnik platne kartice dobija karticu putnog osiguranja. Period važenja osiguranja označen je na kartici osiguranja, a pod uslovom da je aktivirana platna kartica uz koju je osiguranje vezano. Gašenje platne kartice uz koju je osiguranje vezano povlači automatski i prestanak važenja osiguranja.

PUTNIM ZDRAVSTVENIM  OSIGURANJEM je korisnicima platnih kartica obezbijeđena usluga zdravstvene zaštite u inostranstvu u slučaju hitne medicinske pomoći. Klijentu se uz platnu karticu uručuje asistentska kartica osiguranja, koja predstavlja sredstvo plaćanja hitnih medicinskih usluga na putovanju i tokom boravka u inostranstvu. Zbrinjavanje u inostranstvu u slučaju da se na putovanju desi nesrećni slučaj, bolest ili se ukaže potreba za neodložnom hirurškom intervencijom i boravkom u bolnici, kao i pomoć u slučaju gubitka ili krađe važnih putnih dokumenata omogućuju Generali Osiguranje i dežurni centar asistentske kompanije Europ Assistance.

U slučaju potrebe, korisniku platne kartice tokom boravka u inostranstvu biće pružene sledeće:

  • usluge medicinske asistencije:
    • upućivanje na ljekara;
    • ljekarski savjeti;
    • praćenje i obavještavanje o zdravstvenom stanju osiguranika;
    • zajednički smještaj sa bolesnim djetetom;
    • posjeta bolesnom djetetu;
    • posjeta bliske osobe.
  • usluge plaćanja sledećih troškova liječenja:
    • ambulantno liječenje (vanbolničko liječenje),
    • ljekovi i zavoji prepisani od strane ovlašćenog ljekara,
    • medicinska pomagala i pomagala za hodanje koja su neophodni dio tretmana za polomljene ekstremitete i povrede, prepisane od strane ovlašćenog ljekara,
    • dijagnoza X-zracima (rendgenom),
    • bolničko liječenje (hospitalizacija;
    • troškovi operacije;
    • stomatološki tretman.
  • usluge medicinske evakuacije i repatrijacije:
    • transport osiguranika do najbližeg ljekara ili bolnice,
    • transport i smještaj osiguranika u specijalizovanu bolnicu ili bolnicu koja je pogodnija za liječenje ugroženog zdravstvenog stanja,
    • organizacija i pokriće troškova medicinski neophodnog i prepisanog prevoza iz strane zemlje do mjesta stanovanja osiguranika u zemlji prebivališta ili do bolnice u zemlji prebivališta u kojoj je osiguranik prethodno obezbijedio prijem;
    • organizovanje i pokriće troškova povratka osiguranika u zemlju prebivališta nakon završenog liječenja do mjesta stanovanja u Crnoj Gori, kao običnog putnika, ukoliko povratna karta koju osiguranik posjeduje nije validna;
    • organizacija i pokriće troškova transporta osiguranikovih posmrtnih ostataka u zemlju prebivališta do ustanove gdje se čuvaju posmrtni ostaci do sahrana, ili troškove za sahranu u mjestu smrti u inostranstvu;
  • usluge putne asistencije:
    • informisanje prije putovanja;
    • administrativna pomoć u slučaju gubitka ili krađe važnih putnih dokumenata;
    • slanje hitnih poruka;
    • korišćenje prevodioca u slučaju hitnosti;
    • informacije vezane za šlep službu i automehaničarske radionice.

Maksimalna obaveza osiguravača (suma osiguranja), kumulativno, za sve nastale slučajeve u toku trajanja perioda osiguravajućeg pokrića iznosi 10,000 €.

Trajanje perioda osiguravajućeg pokrića je ograničeno na:

  • 183 dana u okviru jedne godine trajanja platne kartice – za lica do 70 godina starosti;
  • 30 dana u okviru jedne godine trajanja platne kartice – za lica od 70 do 80 godina starosti;

Obaveza osiguravača počinje u trenutku kada je korisnik kartice prešao granicu zemlje odnosno teritorije na kojoj važi osiguranje, ali ne prije datuma koji je na kartici osiguranja označen kao početak važenja osiguranja, a prestaje povratkom korisnika kartice u zemlju prebivališta Obaveza osiguravača ograničena je na broj dana trajanja osiguravajućeg pokrića u okviru jedne godine trajanja kartice osiguranja.

 

U toku perioda važenja osiguranja, kartica osiguranja se može koristiti za jedno ili više putovanja. Period osiguravajućeg pokrića se iscrpljuje svakim boravkom u inostranstvu.

Osiguranjem su obuhvaćena lica koja imaju državljanstvo Crne Gore, dvojno ili strano državljanstvo sa prebivalištem u Crnoj Gori.
Osiguranjem su pokriveni slučajevi nastali na teritoriji cijelog svijeta izuzev na teritoriji Crne Gore,na teritoriji zemlje prebivališta, na teritoriji zemlje drugog državljanstva (kada osiguranik ima strano ili dvojno državljanstvo) i na teritorijama zemalja isključenih iz osiguranja.

Putnim zdravstvenim osiguranjem nije pokrivena hitna medicinska pomoć ako je nastala:

  • kao posledica bavljenja rizičnim i opasnim aktivnostima i sportovima kao što su: lov, akrobacije, paraglajding, akrobatsko skijanje, bandži džamping, karting, skijanje na vodi, auto-moto trke i sl., ili učestvovanja u profesionalnom ili amaterskom sportskom takmičenju ili treningu,
  • usled rekreativnog bavljenja skijaškim sportom,
  • pri obavljanju plaćenih aktivnosti i poslova u inostranstvu u vezi sa građevinarstvom, montažom, izvođenjem radova i slično,
  • tokom osiguranikovog privremenog rada u inostranstvu (isključivo ako će ga plaćati strani poslodavac ili domaći i strani poslodavac u saradnji). Izuzeto od ovoga je ako je osiguranik angažovan na obavljanju pretežno kancelarijskog rada (administrativni, upravljački i sl. poslovi),
  • usled profesionalnog upravljanja kamionom, autobusom, avionom, vozom, brodom i drugim vozilom na motorni pogon (profesionalni vozači), izuzev upravljanja automobilom.

U slučaju potrebe za hitnom medicinskom pomoći najprije pozovite ili pošaljite SMS na broj dežurnog centra Europ Assistance, koji vam je na raspolaganju 24 časa dnevno. Europ Assistance će vas uputiti na najbližeg ljekara ili zdravstvenu ustanovu, hitno dostaviti ljekove, organizovati i platiti troškove medicinske evakuacije i repatrijacije i organizovati usluge putne pomoći.

Dežurni centar Europ Assistance
Tel. +361 46 53 644
Mob. +381 64 82 82 020 (samo za SMS)
Fax: +361 45 84 445
E–mail: operationsr@europ–assistance.hu

 

Plaćanje troškova/refundacija

Nakon poziva dežurnog centra ili slanja SMS na navedeni broj telefona, Europ Assistance i Generali Osiguranje preuzimaju obavezu nadoknade troškova direktno zdravstvenoj ustanovi, pod uslovom da je konstatovano da je medicinska pomoć pružena usled iznenadne bolesti ili povrede.

Ako troškove snosite sami, po povratku u zemlju Generali Osiguranje ih može refundirati u skladu sa uslovima osiguranja, pri čemu zadržava pravo da iznos naknade koju refundira umanji za štetu nastalu zbog toga što niste osigurani slučaj prijavili na prethodno navedeni način, tj. pozivanjem kompanije Europ Assistance.

Da biste ostvarili pravo na refundaciju troškova, po povratku u zemlju uz zahtjev za refundaciju treba pripremiti:

  • asistentsku karticu osiguranja;
  • kopiju stranice pasoša na kojoj je naveden Vaš identitet, kopiju stranice pasoša s ovjerenim datumom izlaska iz Crne Gore i kopiju stranice pasoša s ovjerenim datumom ulaska u zemlju gdje je nastao osigurani slučaj;
  • medicinski izvještaj sa jasnom dijagnozom i opisom pruženog tretmana i originale računa za pružene usluge koje glase na ime lica za koje se prijavljuje slučaj;
  • formular izjave o okolnostima pod kojima je nastao osigurani slučaj, koji popunjavate pri prijavi štete.

Osiguravač zadržava pravo da traži i ostala dokumenta koja mogu biti od značaja za procjenu opravdanosti odštetnog zahtjeva.

Nakon povratka u Crnu Goru, zahtjev za refundaciju troškova u inostrantstvu možete poslati na adresu:
Generali Osiguranje Montenegro

Kralja Nikole 27a/VI, PC Čelebić,

81000 Podgorica